[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Поиск · RSS ]
Форум » Записи участника » Woitek [542]
Результаты поиска
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
First you need did new emmiter in parttwk. copy and change name then change emmiterlifetime to -1 and save. Then open w3deditor copy emmiter from another map and change name to your emmiter what you did in partwk.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Worms 4 Magic Bullet wink

Worms 4 extreme pack fusion coming soon ;).

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Ah wink http://w4tweaks.ru/load/druid_classic_sound_by_woitek/19-1-0-637
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
1.Sound must have this same time what orginal if not dump or sound be cutted.
2.This is effect in my sound editor ;). GoldWave

Вольный перевод от firsacho, если что - исправить)

1. Звук должен иметь ту же длину, что и оригинал, не больше, не меньше.
2. Этот эффект сделан в звуковом редакторе GoldWave

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11

If have any suggestions about mod write in the comments.

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Mean this :)?
Need open Russian,French,English.xom,Polish etc file
Find 216
216. FE.RandomWormNames
Press button edit wink
Change names
Save
And find name in Random Team.
For edit need W3d Language Editor 2.0
Прикрепления: 6964319.jpg (145.5 Kb)
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Is k now understand wink
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Hmmm very orginal T smile
Прикрепления: 5126060.jpg (73.5 Kb)
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
maybe know how add this and not change a model. Export xom3d from bazooka and export base of factory weapon. add bazooka Model to factor weapon three. Change. Then add string's:
Factory.RayGunBody1
Factory.RayGunBarrel1
Factory.RayGunButt1
Factory.RayGunSight1
RAY_GUN_body_locator
RAY_GUN_barrel_root_locator
RAY_GUN_butt_root_locator
RAY_GUN_sight_root_locator

I not test this but who know.

Сообщение отредактировал mambaczarna - ПН, 26.07.2010, 23:50:34
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Hmmm anyone can help me? I download worms reloaded with non steam but not know what did next xd.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Hmm interesing idea. I have too one ;). Can you do 3d preview? 3d import is good but not ideal and this option can help for did yourself version of this part.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Worms 4 Shoop Da Whoop!

Worms 4 New fire and smoke emmiter

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Anyone know what is ID's for w4 sounds.
For weapons all ID's is in weapons.sob in voices too but not work o.O.
Any idea?.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
i have a problem.
Not know how add hat when weapon selected
function Weapon_Selected()
local worm = lib_QueryWormContainer()
if worm.WeaponIndex == "WeaponBazooka" then

ActiveWormIndex = GetData("ActiveWormIndex")
local lock, wormt = EditContainer(GetWormContainerName(ActiveWormIndex))
wormt.WeaponIndex = "UtilityParachute"
wormt.LogicAnimState = 10
CloseContainer(lock)

SendIntMessage("Worm.ScriptDrawAnim", ActiveWormIndex)
SendMessage("Weapon.CreateGraphic")
end
end

Tried did function but not get HatWearer Effect

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Hmmm no.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
1. Xom View 2.1.
2. Export, Import
3. If three is another than in w4 weapon then watch this video --------->

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Noo. It's very old Topic. Now know all. ;).
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
On windows 7 not worms w3dedit 2.3. only 2.2 this with older. Try virtualization or install xp system ;).
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
I think _Kilburn is much better than me in tweaking but not see him much time.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
I know how change ambience sound in worms 4 ;). But have a problem. 16000hz 16bit stereo(2 channels) is in orginal w4 sounds. But when i add sounds to game then is 44100:16000=275.625% faster than orginal. Anyone know how fix this? Aha for change sound need copy first hex line in mufronte.sab to wav file and save as orginal file ;).
Please for inteligent answears smile
 
Форум » Записи участника » Woitek [542]
Поиск: