[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Поиск · RSS ]
Результаты поиска
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Want upload Armageddon mod. Correct emmiters and now looks cool ;D. Need only put this as sudden death mode.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Want this mode for Wormpot and stdvs. But Not know what write for correct work in stdvs :D. Something what know Wompot.SuperExplosives is in Wormpot.lua ;P.

Think answear for my question is in spawn (like in firsacho mod) because here is used similar :D.
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Oooo :D. Test it. And quickly upload mod ;)

Добавлено (05.12.2011, 01:13)
---------------------------------------------
http://w4tweaks.ru/load....-0-1265

Сообщение отредактировал Woitek - ВС, 04.12.2011, 23:16:21
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
What problem?When Wormpot is runned need replace flood emmiter :D. And have flood with poison
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
I would do something like this:
1. Need create object like nuclear box.
2. Animation for this
3. Put Animation this for weapon and nuclear box for weapon (look lua)
4. Create flash and poison emmiter with big range.
5. Create script for at start game replace orginal emmiter to your new
6. Correct delay time for flood.
7. Optional: Change camera to show worm only (like in w3d)
8. Fine ;)


Сообщение отредактировал Woitek - ВТ, 06.12.2011, 21:53:29
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
I have Icq and msn ;D. So what problem talk?
Example:
if Wormpot.SuperFirearms == true then

CopyContainer("OrginalEmmiter", "YourEmmiter")--OrginalEmmiter(Flood emmiter) YourEmmiter(Your new emmiter)
SetData("Text.kWeaponFlood", "Nuclear Bomb")
local ContainerLock, Container = EditContainer("kWeaponFlood")
Container.WXAnimAim = "" --Aim animation name
Container.WXAnimDraw = ""--Draw animation name
Container.WXAnimFire = ""--Fire animation name
Container.LaunchDelay = 0 --Write where 0 time when nuclear time start work 1000=1sec
CloseContainer(ContainerLock)

Добавлено (06.12.2011, 22:17)
---------------------------------------------
Now need only create emmiters in parttwk and anim for worm and paste names.

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Know :D
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Я проголосовал за: "2. Colossal"
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
I think that maybe tomorrow will be a download. Because project ended in 50% :)
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
W:UM is like W4. Can have this same mods. W4--->W:UM.
But is one different W4---W:UM.
It's xom structure...
W4 xom's have one xom in xom :P. One object.
W:UM have files in much xoms so need more time for ReID. Much more....
In Worms 4 it's too very big problem... and need spend much time for import models like suitcase from w3d or bomber.
If anyone find idea how quickly ReID containers then convert all my mods to W:UM :)(this good mods)


Сообщение отредактировал Woitek - ВС, 11.12.2011, 15:03:18
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Ok but in W4,W3d,W:UM if want add something too xom need handly change all ID's.... Example xom have 40 Id's. For change ID must run copy of xom copy value of container paste look on xom copy what is ID look what number in calculator and change... Very easy create error and eat much time....

Example:
Raygun ReID
Прикрепления: 9922500.jpg (274.5 Kb)


Сообщение отредактировал Woitek - ВС, 11.12.2011, 15:09:36
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
For what Lex if "Only I can do it" :P?

Добавлено (11.12.2011, 15:16)
---------------------------------------------
Need call Lex....

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
W3D FOREVER
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Good work for all :). Think next year be harder :D
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Where is MMO :P
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11

Добавлено (20.12.2011, 00:11)
---------------------------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=7dSNAkNdvmg

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
gz cool map!!!
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Я проголосовал за: "4. AlexBond (мапер, программист, коллекционер бейджей, мастер необычных модов)"
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Empty at this moment:
Coming soon new info

Добавлено (11.01.2012, 20:14)
---------------------------------------------
Good news. In W:UM correcty work XBlend for weapon ID. When find time create W:UM version of lightsaber mod

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Find way how add to orginal *.fbs new sounds :).
Not know how with lsb but try find way for it.
 
Поиск: