Результаты поиска
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 08.10.2011, 12:38:21
Anyone can upload or know where is possible download crack to W:UM? Not want try modding on steam :D.
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 08.10.2011, 14:09:49
Want offline crack for test.
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 08.10.2011, 14:47:51
Not want download full game =). Only crack :D.
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 09.10.2011, 13:20:19
Worms 4 Extreme-Pack.. In 1.1 2nd Autor is Alexbond(Lightsaber Mod).
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 09.10.2011, 13:45:50
Я проголосовал за: "2. Rorschach"
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 09.10.2011, 17:35:38
Use w3d textures
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 02.11.2011, 20:11:11
Я проголосовал за: "2. Lex-Serest"
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 02.11.2011, 20:12:27
Я проголосовал за: "1. PROFILE"
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 12.11.2011, 22:28:01
WoW Alex good try!!!!. What about harder structure of W:UM? Be possible import objects like in w4?Добавлено (12.11.2011, 22:28) --------------------------------------------- Hmmm about my laser Not better use XColor?
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 13.11.2011, 15:33:54
Cool. Waiting for screens!
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 13.11.2011, 22:58:02
W:UM modding start's now :D. Be little harder because W:UM on three but without work mods is not created ;).
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 19.11.2011, 16:19:02
Я проголосовал за: "5. PrIzRaK"
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 27.11.2011, 23:16:00
It's question for AlexB :). Is possible create W3dMapEdit version working for win7? Be cool :D. Because not must relog to xp if want edit something.
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 28.11.2011, 20:20:04
Yes xD.
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 29.11.2011, 20:52:31
Error loading GL_ARB_multitexture for xom_view and w3dmapeditor
And why my logo is "Pi"?
Сообщение отредактировал Woitek - ВТ, 29.11.2011, 20:53:53
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 29.11.2011, 21:14:02
Heh ;D
Сообщение отредактировал Woitek - ВТ, 29.11.2011, 21:14:32
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 30.11.2011, 01:20:40
All is this same.Look in xom_view ;d. Only changed time. Change rorate side it's normal if weapon ended then back to zero pos. About speed... if this needed later change.
Добавлено (18.09.2011, 14:40) --------------------------------------------- Worms3D Bomber by Woitek 1.0
NOW
Avaible on w4tweaks and tajemniceworms4.webd.pl
Добавлено (30.11.2011, 01:17) --------------------------------------------- Snow is falling :). Christmass coming soon!!!!Добавлено (30.11.2011, 01:20) ---------------------------------------------
Сообщение отредактировал Woitek - СР, 30.11.2011, 01:19:09
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 30.11.2011, 20:18:01
W3d emmiter. Later write script for random run in maps ;).
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 03.12.2011, 17:43:25
When write function in stdvs and run any map then function is saved in memory and no more times repeat.
Anyone have idea what do if want repeat function for change from one emmmiter to next if map is runned ;D?
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 04.12.2011, 20:46:37
I have question: function StartSuddenDeath() -- called at start if No game timer
-- Set Sudden Death Options -- (0 = One health, 1 = Water rise, 2 = GameOver)
StartedSuddenDeath = true
local scheme = QueryContainer("GM.SchemeData") if scheme.SuddenDeath == 0 then SendMessage("Comment.SuddenDeath") lib_SetAllWormsEnergy(1)
What need write after if scheme.SuddenDeath == 0 then for put Wormpot.SuperExplosives == true?
|
|
|
|