Worms 3D Bring old weapons to WeaponList!
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 16.09.2013, 18:35:32
I have good news for Worms3D and Worms 4 players. In worms3D we can bring back to weapon panel this weapons: Armageddon Magic Bullet SheepStrike MineStrike LaserSight Because in exe exist data about allow this weapon in WeaponPanel and Q. (in worms3D used for Weapon count and Delay data) For others need call bond but this something. Also have bad news for Worms 4 players. Pipegun have almost all data but not have programmed icon for WeaponPanel in exe ;/ Добавлено (16.09.2013, 18:35) --------------------------------------------- Want someone make graphic for missed weapons? I'm not Photopaint pro =)
Сообщение отредактировал Woitek - ПН, 16.09.2013, 12:21:44
|
|
|
|
Сообщений: 565
|
Опубликовано: 16.09.2013, 19:15:24
Новое оружие? Хм. Это действительно неплохо - фанаты Червей 3Д вероятнее всего оценят. Вот бы ещё AlexBond карт сделал интересных новых.
Rorshach, Hitman 27 и многие прочие уже нас покинули - кто следующий?....
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 16.09.2013, 19:24:58
I tried make this same for Worms 4 but Pipegun not have ID icon in weapon panel ;/. Other exist. Yeah
|
|
|
|
Сообщений: 135
|
Опубликовано: 16.09.2013, 19:26:49
Цитата (Вормус) Вот бы ещё AlexBond карт сделал интересных новых. алексбонд давно карты не делает вроде. оружия? круто!
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 17.09.2013, 19:04:46
My idea for replace worms3d weapons: French Sheep Strike,Mine Strike, Napalm strike(not sure 100%), Super Banana Bomb, MingVaseДобавлено (17.09.2013, 19:04) --------------------------------------------- Think replace Napalm Strike to minigun. Orginal Team17 model: Want someone make from it them concept? I'm really suck in draw =).
|
|
|
|
Сообщений: 45
|
Опубликовано: 17.09.2013, 22:30:51
Белая повязка - камикадзе... Иконку из W:Reloaded вспомните =) А та штуковина, которая 5-я слева в самом низу, до ужаса знакома... но вспомнить не могу. Ассоциируется с лазером.
- UPD -
Ой, это и был лазер из Worms Blast. Вроде как от стен отражался и два раза стрельнуть позволял.
Ушло. Возможно что навсегда. Да и не нужно я тут.
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 23.09.2013, 02:31:46
Aha. thanks for info. I mean in this topic that game not use this ID. How you can see Magic Bullet use Super Banana Bomb icon =). Or MineStrike icon who any know from worms forts (Napalm). Not know that Lasergun from W3d is created from Worm Blast 2D... Same bazooka looks from betaДобавлено (18.09.2013, 17:22) --------------------------------------------- Next good news. Is possible add all weapons to scheme editor. For this need decode WeaponControlDesc container. Добавлено (18.09.2013, 18:40) --------------------------------------------- And one more container ... Добавлено (21.09.2013, 13:52) --------------------------------------------- We found a way how use more ID's as Weapon,Payload in Worms3D by Paths. First screens soon Добавлено (21.09.2013, 15:33) ---------------------------------------------
Need only rezise model but ID work ! =) Добавлено (23.09.2013, 02:31) --------------------------------------------- One more Scheme Page with weapons =) Not all icons exist need make some
And almost full Weapon Panel. No Redbull
Сообщение отредактировал Woitek - ВТ, 17.09.2013, 23:02:14
|
|
|
|
Сообщений: 135
|
Опубликовано: 23.09.2013, 12:45:53
super!!! you do this with alexbond? or alone?
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 23.09.2013, 13:01:45
Alexbond help me everytime when have problems. Alex decode FE.WeaponOption container in this project example and learn me how add new object to theme without crash xom =). So this is our project. My and Alex =). fifty fifty work =)
Maybe is possible add Sentrygun and other weapons like that to worms 4... but not tested it.
Сообщение отредактировал Woitek - ПН, 23.09.2013, 13:04:37
|
|
|
|
Сообщений: 44
|
Опубликовано: 24.09.2013, 18:20:19
Woitek, super!
Просто подумай о хорошем! Геймер в WOT, Garrys mod, Half-life и Worms! Мои друзья все. Но лучших из них только парочка...
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 25.09.2013, 02:58:55
Almost ended weapon panel =))Добавлено (25.09.2013, 02:58) --------------------------------------------- Images replace maps texture bundle. Only ID what are not used.
|
|
|
|
Сообщений: 135
|
Опубликовано: 25.09.2013, 10:55:29
this bad?or good?
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 25.09.2013, 12:22:25
Flamethrower icon need replace to new weapon. Still think what weapon make. Maybe Napalm?
|
|
|
|
Сообщений: 1042
|
Опубликовано: 25.09.2013, 16:38:41
Woitek, Armageddon
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 04.10.2013, 03:34:57
Minigun from Worms 3D Beta
|
|
|
|
Сообщений: 1042
|
Опубликовано: 04.10.2013, 17:10:23
not bad ^__^
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 27.09.2014, 02:19:56
Finally learn how make HD icons like that )))
Добавлено (26.09.2014, 17:35) --------------------------------------------- With AlexBond we found way how to change UV icons in panel. Now is possible change places for icons in panel.
Here are new icons for 3 new weapon + 2 old for SBB and Napalm.
Добавлено (27.09.2014, 02:19) --------------------------------------------- ID for Weapon Panel 0-60
inventory.Bazooka = -1 inventory.Grenade = -1 inventory.ClusterGrenade = -1 inventory.Airstrike = -1 inventory.Dynamite = -1 inventory.HolyHandGrenade = -1 inventory.BananaBomb = -1 inventory.Landmine = -1 inventory.Shotgun = -1 inventory.Uzi = -1 inventory.BaseballBat = -1 inventory.Prod = -1 inventory.VikingAxe = -1 inventory.FirePunch = -1 inventory.HomingMissile = -1 inventory.Mortar = -1 inventory.HomingPidgeon = -1 inventory.Earthquake = -1 inventory.Sheep = -1 inventory.MineStrike = -1 --Mine Strike inventory.PetrolBomb = -1 inventory.GasCanister = -1 inventory.SheepStrike = -1 --French Sheep Strike inventory.MadCow = -1 inventory.OldWoman = -1 inventory.ConcreteDonkey = -1 inventory.NuclearBomb = -1 inventory.Armageddon = -1 --Napalm Strike inventory.MagicBullet = -1 --Super Banana Bomb inventory.SuperSheep = -1 inventory.Blowpipe = -1 inventory.LotteryStrike = -1 inventory.DoctorsStrike = -1 inventory.MegaMine = -1 inventory.StickyBomb = -1 inventory.Binoculars = -1 --36 Free --37 free --38 free inventory.Girder = -1 inventory.BridgeKit = -1 inventory.NinjaRope = -1 inventory.Parachute = -1 inventory.ScalesOfJustice = -1 inventory.LowGravity = -1 inventory.QuickWalk = -1 inventory.LaserSight = -1 --Ming Vase inventory.Teleport = -1 inventory.Jetpack = -1 inventory.SkipGo = -1 inventory.Surrender = -1 inventory.ChangeWorm = -1 inventory.Freeze = -1 inventory.Redbull = -1 --nothing --nothing --nothing --nothing --nothing --nothing --60 Break
Сообщение отредактировал Woitek - СБ, 27.09.2014, 02:27:16
|
|
|
|
Сообщений: 6
|
Опубликовано: 28.09.2014, 07:32:09
When will it be ready for download? Its very good
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 29.09.2014, 00:01:45
Not sure end date. But we make demo now for preview. About new panel I soon try upload more screenshots.
|
|
|
|
Сообщений: 6
|
Опубликовано: 29.09.2014, 00:19:02
Where can i download the demo? im new in this page
|
|
|
|