[Карты] Импорт карт из других игр [by AlexBond] - Форум
W4Tweaks
Меню сайта
Последние файлы
Последние темы


Вход



Мини-чат
 
500

Статистика
Онлайн:

Сегодня заходили: Joker, Cyborg, KaMiKaZe, 4erveR, Unaited, agent007, Renny


Друзья сайта

Если вы хотите увидеть в этом спиcке свой сайт загляните сюда

Наш баннер:



· Регистрация · Вход
[ Новые сообщения · Участники · Подписки · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Worms Forts: Under Siege » Уроки и Вопросы по Моддингу Worms Forts » [Карты] Импорт карт из других игр [by AlexBond]
[Карты] Импорт карт из других игр [by AlexBond]
4erveR
Дата: СР, 06.01.2016, 10:56:38 | Сообщение # 1
4erveR
Неадекват
Группа: Модераторы
Сообщений: 1422
Репутация: 75
Статус: Offline
Общая схема переноса такая (english):

Tutorial how get Map from Game to WF:
1. Get 3DScreeens from your game level (for get all geometry of map)
2. Rotate and join all screen to One Map
3. Delete same patrs and not used details
4. Attach all objects to one Mesh.
5. Resize map to Size WF (Export object from WF map)
6. Make copy for collision geometry
7. Resize collision geometry to size of WF.
8. Join same points and make low Geometry for collision.
9. Set defauld texture and export Collision map to 3DS.
10. Main map. Dettach objects to MatID (unique textures)
11. Convert all texture to TGA.
12. Remap textures to TGA.
13. Save Object with unique texture to 3ds.
14. Import to XShape 3ds Object.
15. Make group from XShapes
16. Replace Geometry WF map to your Group
17. Import XCollisionGeometry from 3ds.


твеак умер, а я еще нет
 
Форум » Worms Forts: Under Siege » Уроки и Вопросы по Моддингу Worms Forts » [Карты] Импорт карт из других игр [by AlexBond]
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright W4Tweaks™ 2008-2016 Хостинг от uCoz