Worms Ultimate Mayhem to Worms 4 Mayhem - Форум
W4Tweaks
Меню сайта
Последние файлы
Последние темы


Вход



Мини-чат
 
500

Статистика
Онлайн:

Сегодня заходили: firsacho, Woitek, Joker, 4erveR, Unaited, Vorobey, вадикус, agent007, Renny, ivan210303mitenkov


Друзья сайта

Если вы хотите увидеть в этом спиcке свой сайт загляните сюда

Наш баннер:



· Регистрация · Вход
[ Новые сообщения · Участники · Подписки · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 212»
Форум » Worms 4 Mayhem » 0.3. Прочие идеи и их обсуждение » Worms Ultimate Mayhem to Worms 4 Mayhem (Converting WUM to W4M engine...)
Worms Ultimate Mayhem to Worms 4 Mayhem
trta80
Дата: ЧТ, 14.01.2016, 15:10:23 | Сообщение # 1
Только что регнулся
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Репутация: 15
Статус: Offline
WUM have a very bad optimization and graphic is crepey. For that reason is appear idea for migration appear to W4M.
I am very bad in scripting and modeling so I'm looking for someone who can do this. 


Сообщение отредактировал trta80 - ЧТ, 14.01.2016, 15:14:54
 
4erveR
Дата: ЧТ, 14.01.2016, 15:32:03 | Сообщение # 2
4erveR
Неадекват
Группа: Модераторы
Сообщений: 1416
Репутация: 75
Статус: Offline
Цитата trta80 ()
I am very bad in scripting and modeling so I'm looking for someone who can do this.

I know a little about scripts, but I'm too lazy. What do you want?


твеак умер, а я еще нет
 
trta80
Дата: ЧТ, 14.01.2016, 17:29:20 | Сообщение # 3
Только что регнулся
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Репутация: 15
Статус: Offline
For begin, the most important thing is infiltratie themes (Arctic, England, Horor, Pirate, Lunar, War)
After that, I can start insert maps and somebody other mission scripts.
 
4erveR
Дата: ЧТ, 14.01.2016, 19:21:54 | Сообщение # 4
4erveR
Неадекват
Группа: Модераторы
Сообщений: 1416
Репутация: 75
Статус: Offline
Check http://w4tweaks.ru/load/w4m-worms-4-mayhem/3_1_karty/54-1-0-224

твеак умер, а я еще нет
 
trta80
Дата: СР, 27.01.2016, 19:28:12 | Сообщение # 5
Только что регнулся
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Репутация: 15
Статус: Offline
I gave up of idea for complete conversation. Started a new project and soon will be finished. 

Worms 4 Mayhem Deluxe Edition Pack

This MapPack contains 120 Team 17 maps. All maps from Worms 3D and Worms Ultimate Mayhem is added and some converted from Worms Forts. Ofcorse all original Worms 4 is there, and 7 hidden maps is now playable. Bonus 4 RopeRace maps.
All maps can be played in Deathmatch and Survivor mode.
Hud and weapon panel is replaced with HD version from Worms Ultimate Mayhem.
Worm model is replaced with HD version.

For now i waiting a premission from Alex Bond and Woitek to include their maps . smile
 
firsacho
Дата: СР, 27.01.2016, 20:26:53 | Сообщение # 6
firsacho
ICQ = 453-163-541
Группа: Админы
Сообщений: 3632
Репутация: 71
Статус: Offline
trta80, good idea... but u cant replace original W4M hud with HD defenition (x2), becouse thats not supported. And i think worm model in WUM not have more poly, than W4M.
Sorry for my English =)





Смысл жизни в том, чтобы жизнь имела смысл... (firsacho 2005)
Рай придуман, чтобы не страшно было умирать. Ад придуман, чтобы не страшно было жить. (firsacho 2007)
Мир делиться на два типа людей: Бездарные трудоголики и Талантливые лентяи. (firsacho 2008)

www.w4mod.tk - моя модификация для worms4

www.fir-st.narod.ru - моя домашняя творческая страничка

www.botarena.by.ru - мой сайт об игре robot arena 2 (битвы роботов)
 
trta80
Дата: СР, 27.01.2016, 22:17:58 | Сообщение # 7
Только что регнулся
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Репутация: 15
Статус: Offline
I've already finished HUD and Weapon panel and it's work. Only radar don't be in HD. Worm model is finished and work perfect. Now I waiting for premissiom. After that i can make installation and upload. 
And Sorry for my English too. :D

here some pics:
http://oi67.tinypic.com/23ijrie.jpg
http://oi67.tinypic.com/29pyctu.jpg
http://oi66.tinypic.com/2r7nivl.jpg
http://oi67.tinypic.com/259aat2.jpg
 
4erveR
Дата: СР, 27.01.2016, 22:25:49 | Сообщение # 8
4erveR
Неадекват
Группа: Модераторы
Сообщений: 1416
Репутация: 75
Статус: Offline
trta80, really good work!

UPD. But I think left background here should be transparent for better look on wide screens. Sorry for bad English [3]


твеак умер, а я еще нет
 
firsacho
Дата: СР, 27.01.2016, 23:07:24 | Сообщение # 9
firsacho
ICQ = 453-163-541
Группа: Админы
Сообщений: 3632
Репутация: 71
Статус: Offline
trta80, Hmm... its interesting... Did you paste tga with HD and change it size in HudTwk.xml? Why its not work with radar?

What is difference with WUM and W4M worm model? Poly amount or hd textures?





Смысл жизни в том, чтобы жизнь имела смысл... (firsacho 2005)
Рай придуман, чтобы не страшно было умирать. Ад придуман, чтобы не страшно было жить. (firsacho 2007)
Мир делиться на два типа людей: Бездарные трудоголики и Талантливые лентяи. (firsacho 2008)

www.w4mod.tk - моя модификация для worms4

www.fir-st.narod.ru - моя домашняя творческая страничка

www.botarena.by.ru - мой сайт об игре robot arena 2 (битвы роботов)
 
trta80
Дата: СР, 27.01.2016, 23:35:57 | Сообщение # 10
Только что регнулся
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Репутация: 15
Статус: Offline
4erveR, I tried that, but without success.
firsacho, Only pasted extracted tga files from WUM bundles in worms 4 dir without editing HudTwk.xml. For radar i don't know, but maybe is solution xml tweaking. For worm model is only texture.
 
4erveR
Дата: СР, 27.01.2016, 23:56:53 | Сообщение # 11
4erveR
Неадекват
Группа: Модераторы
Сообщений: 1416
Репутация: 75
Статус: Offline
trta80, try to change textures of Blue Divide.xom (resave as 32bit uncompressed tga with PaintShopPro/PhotoPaint)

твеак умер, а я еще нет
 
trta80
Дата: ЧТ, 28.01.2016, 00:27:40 | Сообщение # 12
Только что регнулся
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Репутация: 15
Статус: Offline
I'm too lazy to try again edit files. By the way I finished this version and file is ready for sharing.  wink
 
4erveR
Дата: ЧТ, 28.01.2016, 00:36:23 | Сообщение # 13
4erveR
Неадекват
Группа: Модераторы
Сообщений: 1416
Репутация: 75
Статус: Offline
trta80, I can help with Blue Divide. I'll post it for 10 minutes.

твеак умер, а я еще нет
 
4erveR
Дата: ЧТ, 28.01.2016, 00:44:53 | Сообщение # 14
4erveR
Неадекват
Группа: Модераторы
Сообщений: 1416
Репутация: 75
Статус: Offline
Прикрепления: Blue_Divide.xom(44Kb)


твеак умер, а я еще нет
 
trta80
Дата: ЧТ, 28.01.2016, 02:03:12 | Сообщение # 15
Только что регнулся
Группа: Проверенные
Сообщений: 17
Репутация: 15
Статус: Offline
4erveR,  Thanks dude for this. Do you have idea for fixing "dimming" before every round?

Добавлено (28.01.2016, 02:03)
---------------------------------------------
And maybe you have sollution for this border.

 
Форум » Worms 4 Mayhem » 0.3. Прочие идеи и их обсуждение » Worms Ultimate Mayhem to Worms 4 Mayhem (Converting WUM to W4M engine...)
Страница 1 из 212»
Поиск:

Copyright W4Tweaks™ 2008-2016 Хостинг от uCoz