[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Моддинг » 3.3. Идеи карт и их обсуждение » W3dMapEditor 3D model view for hand map makers?
W3dMapEditor 3D model view for hand map makers?
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
When importing 3D models Map editor create face mesh of 3D model and Apoxelize version. It's not ideal technology but this this can be corrected by hand made poxels based on 3d model mesh. But mesh is small visibility. So what people think for create 3d import view(without textures)only faces how looking model with alpha change?
Then be easier create 3D models with big quality like WF maps.

Button(Show faces)
Button(Show Mesh)-Like now in 3d import
Alpha(1-0)-float be easier show poxel in 3d model(faces).
 
AlexBond
Админы
Сообщений: 1042
Реп: 106 / Инв: 8
Alpha? Want make transparency?

What about color for faces?

About "Show Faces", maybe make it like on XCollisionGeometry?


 
AlexBond
Админы
Сообщений: 1042
Реп: 106 / Инв: 8
Its sucks....



Transparency not work as I want... Normals too not work so not know how help you....\

Прикрепления: 3243761.png (48.9 Kb) · 9432301.png (44.2 Kb)


 
AlexBond
Админы
Сообщений: 1042
Реп: 106 / Инв: 8
Hmm Now good?

Прикрепления: 9138039.png (49.5 Kb)


 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Yeah. But XCollision is not created when importing 3ds model to xom.

But mean this!!!! Cool!!!

Добавлено (19.09.2011, 22:45)
---------------------------------------------
Is possible change position,rot or scale for this? Or need in another program?

 
Форум » Моддинг » 3.3. Идеи карт и их обсуждение » W3dMapEditor 3D model view for hand map makers?
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: