[ Обновленные темы · Новые сообщения · Участники · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Wormpot--->stdvs?
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
I have question:
function StartSuddenDeath()
-- called at start if No game timer

-- Set Sudden Death Options
-- (0 = One health, 1 = Water rise, 2 = GameOver)

StartedSuddenDeath = true

local scheme = QueryContainer("GM.SchemeData")
if scheme.SuddenDeath == 0 then
SendMessage("Comment.SuddenDeath")
lib_SetAllWormsEnergy(1)

What need write after if scheme.SuddenDeath == 0 then
for put Wormpot.SuperExplosives == true?
 
PROFILE
Модераторы
Сообщений: 1017
Реп: 107 / Инв: 7
Wormpot functions load before the game, so you can't call them after the sudden death. Why don't you just write the effect of Wormpot.SuperExplosives?

 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Want upload Armageddon mod. Correct emmiters and now looks cool ;D. Need only put this as sudden death mode.
 
Worm_Gamer
Проверенные
Сообщений: 1327
Реп: 49 / Инв: 11
Quote (Woitek)
Want upload Armageddon mod. Correct emmiters and now looks cool ;D.


Yeah will be very cool)








 
PROFILE
Модераторы
Сообщений: 1017
Реп: 107 / Инв: 7
Woitek, yes, but
Quote (PROFILE)
Why don't you just write the effect of Wormpot.SuperExplosives?


 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Want this mode for Wormpot and stdvs. But Not know what write for correct work in stdvs :D. Something what know Wompot.SuperExplosives is in Wormpot.lua ;P.

Think answear for my question is in spawn (like in firsacho mod) because here is used similar :D.
 
PROFILE
Модераторы
Сообщений: 1017
Реп: 107 / Инв: 7
Quote (Woitek)
What need write after if scheme.SuddenDeath == 0 then
for put Wormpot.SuperExplosives == true?

Yeah, I found the way to do it) In stdvs.lua, in function StartSuddenDeath() write:
Code
   if scheme.SuddenDeath == 0 then
           SendMessage("Comment.SuddenDeath")
           SuperExplosivesOn = 1
           SetWormpotModes()

And in Wormpot.lua, in SuperExplosives write:
Code
  -- Super explosive weapons
      if Wormpot.SuperExplosives == true or SuperExplosivesOn == 1 then

It works, I tested :D




Сообщение отредактировал PROFILE - ВС, 04.12.2011, 23:01:02
 
Woitek
Проверенные
Сообщений: 523
Реп: 57 / Инв: 11
Oooo :D. Test it. And quickly upload mod ;)

Добавлено (05.12.2011, 01:13)
---------------------------------------------
http://w4tweaks.ru/load....-0-1265

Сообщение отредактировал Woitek - ВС, 04.12.2011, 23:16:21
 
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск: