Активация оружия Pipegun!!!
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 01.05.2011, 03:18:50
If anyone want i can revive pipegun, anim,tweak,emmiters,payload... full =)
|
|
|
|
Сообщений: 1307
|
Опубликовано: 01.05.2011, 08:36:57
mambaczarna, Yes!
R.I.P.
|
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 03.05.2011, 01:41:50
It's not only animation from loww4worm. When you look better draw animation you see worm put trigger so in orginal project pipegun weapon too have anim!. Need rebuild xom to have anim. When me be did Anims please for tell me how must working weapon. My concept or another.
|
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 03.05.2011, 14:23:08
Send me link on private list to this script
|
|
|
|
|
Сообщений: 523
|
Опубликовано: 04.05.2011, 20:07:28
Hmmm think know how work weapon. When run PipeGun.xom and look model with name Concrete_block then think this is payload! Loaded payload
|
|
|
|
Сообщений: 1042
|
Опубликовано: 05.05.2011, 01:00:40
Пример в быту вашего pipegun http://en.wikipedia.org/wiki/Caulking Caulking Gun
|
|
|
|
|
Сообщений: 1042
|
Опубликовано: 05.05.2011, 15:30:50
Это оно и есть!!! Я вчера с войтеком до 2 ночи эту долбаную пушку корректировал, только время зря убил,
|
|
|
|
|