AllTextEng.bin language editors - Форум
W4Tweaks
Меню сайта
Последние файлы
Последние темы


Вход



Мини-чат
 
500

Статистика
Онлайн:

Сегодня заходили: firsacho, Woitek, Joker, 4erveR, Unaited, Vorobey, Renny, ivan210303mitenkov


Друзья сайта

Если вы хотите увидеть в этом спиcке свой сайт загляните сюда

Наш баннер:



· Регистрация · Вход
[ Новые сообщения · Участники · Подписки · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Форум » Worms 4 Mayhem » 0.2. Общие вопросы » AllTextEng.bin language editors
AllTextEng.bin language editors
53454546
Дата: ВС, 23.06.2013, 21:12:09 | Сообщение # 1
53454546
Сделал сайт чуть живее
Группа: Проверенные
Сообщений: 42
Репутация: 0
Статус: Offline
Four games on PC Worms: Reloaded, Crazy Golf, Revolution and Clan Wars. Platform three game Worms: Open Warfare 2, A Space Oddity and Worms 2: Armageddon.

Load "AllTextEng.bin" hex editor a code language editors, not string names. Please for thanks B) facepalm

Добавлено (23.06.2013, 21:12)
---------------------------------------------
Here page:
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=10&t=4929

Additionally:
https://mega.co.nz/#!MJMCW....E-BINKg


Сообщение отредактировал 53454546 - ВС, 12.01.2014, 00:45:51
 
53454546
Дата: ПТ, 04.10.2013, 19:47:22 | Сообщение # 2
53454546
Сделал сайт чуть живее
Группа: Проверенные
Сообщений: 42
Репутация: 0
Статус: Offline
Hex editor a float hex "DB 4D 61 00 0D 5A" string the binary code. Editing language a not program sadly a .bin file, Alex editing please, also image:



Добавлено (07.09.2013, 19:30)
---------------------------------------------
Hello, I'm here Bond please see!

Languages editor file .bin all games!

Добавлено (04.10.2013, 19:47)
---------------------------------------------
Do you want to edit XomView? <_<

Прикрепления: 8036210.png(53Kb) · 9032213.png(56Kb)
 
AlexBond
Дата: СБ, 05.10.2013, 01:50:37 | Сообщение # 3
AlexBond
Легендарный червь
Группа: Админы
Сообщений: 1029
Репутация: 105
Статус: Offline
Ok. I thinking about this... Maybe add

 
53454546
Дата: ПН, 07.10.2013, 21:37:31 | Сообщение # 4
53454546
Сделал сайт чуть живее
Группа: Проверенные
Сообщений: 42
Репутация: 0
Статус: Offline
Binary code to string name the languages:

Код
Com.TeamWin.10 = And the winner is, %TeamName%!
Com.TeamWin.11 = %TeamName% chalks up a victory!
Com.TeamDeath.9 = That's that for %TeamName%!
Com.WeaponCrateDrop.1 = Hey everybody. A new weapons crate!
Com.WaterDeath.2 = %WormName% is dead in the water, literally!
Com.TurnStart.5 = %WormName% is about to step up.


Look, Alexbond codes here!
 
AlexBond
Дата: ВТ, 08.10.2013, 18:03:56 | Сообщение # 5
AlexBond
Легендарный червь
Группа: Админы
Сообщений: 1029
Репутация: 105
Статус: Offline
53454546, here only structure:
Code = String

I don't think it's a good idea to add this in XomView...



 
53454546
Дата: СР, 22.01.2014, 23:20:39 | Сообщение # 6
53454546
Сделал сайт чуть живее
Группа: Проверенные
Сообщений: 42
Репутация: 0
Статус: Offline
Wow, name the string scripts was selected language...

Or do not know the file, interesting %)

Name = Code

Com.TeamWin.10 = 24A9BC8
Com.TeamWin.11 = 24A9BC9
Com.WeaponsCrateDrop.4 = 144106A9
Com.WeaponsCrateDrop.1 = 144106AC
Com.WeaponsCrateDrop.3 = 144106AE
Com.WeaponsCrateDrop.2 = 144106AF

Добавлено (28.12.2013, 00:11)
---------------------------------------------
Team17 creators the languages *.bin, interesting script mission file "Campaign01.lef" find hex the name "MisText.Campaign1.Bubble1" values after string the game W:Rev, and language *.bin no finds the name binary, text only. facepalm

Добавлено (31.12.2013, 01:23)
---------------------------------------------
The game use CRC32 to check every file. The mission, frontend and in-game no founds searching binary to name the languages text only. :-(

Добавлено (21.01.2014, 02:06)
---------------------------------------------
Try reading information Forum Xentax such Need For Speed language:

http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=35&t=7975
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=10&t=4436
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=10&t=7288&start=45
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=14&t=1494
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=29&p=32124

Viewing Videos (Reloaded game):
http://www.youtube.com/watch?v=WXGaXPZgZaE

FEText.Linkage = EC32DFF6
Text.Wind = 9876C442
Text.WinningTeam = B34CD9F5
Text.BananaBomb = 59EB8BF7
Com.WaterDeath.15 = C1F21589
FEText.TeamWhispers = 6F62BD99
FEText.ThemeMedieval = 2DC3103F
Net.PeepDown = 337670A6

Добавлено (22.01.2014, 23:20)
---------------------------------------------
Google search: hex 8 limit to binary language, text to binary convert language, calculate hex to text, such resgen binary used .resources to .txt, I do not know GNU calculators in the game .exe data loaded language english, editing language add string can not do it file AllTextEng.bin, script mission file "Campaign01.lef" find hex the name "MisText.Campaign1.Bubble1" values after string the game W:Rev, first find "Com.", "Comm.", "Text.", "FEText.", "MisText." and "FE", I can not hexadecimal of all the languages in the game, Alexbond please... :(

Сообщение отредактировал 53454546 - ВТ, 21.01.2014, 03:57:57
 
Форум » Worms 4 Mayhem » 0.2. Общие вопросы » AllTextEng.bin language editors
Страница 1 из 11
Поиск:

Copyright W4Tweaks™ 2008-2016 Хостинг от uCoz